IN HUIS
Je hebt een gezin, een baan, familie en vrienden. Het is allemaal belangrijk voor je en je besteedt er graag tijd en aandacht aan. Maar soms heb je het gevoel dat je leven te vol is, dat er te veel mensen een beroep op je doen. Overal in huis liggen spullen waar je nog iets mee moet. De was, de post en de administratie stapelen zich op. Opruimen lijkt niets te helpen. Je bent vaak moe en vraagt je af waarom je zo veel tijd kwijt bent aan dingen waar je liever geen tijd aan zou willen besteden. Je hebt behoefte aan overzicht en – letterlijk en figuurlijk – ruimte.
Lichter leven
Stop met uitstellen en zet vandaag de eerste stap. Of je nu een werkende moeder of
mantelzorger bent, geniet van je pensioen of ontwricht bent geraakt door een ingrijpende gebeurtenis in je leven. Als professional organizer begeleid ik je bij het creëren van ruimte en overzicht in je huis, administratie en agenda. Door bijvoorbeeld het opruimen en praktisch opbergen van je spullen, het op orde brengen van je administratie en het organiseren van je huishouden en sociale activiteiten. Je ontdekt hoe je dat het beste kunt aanpakken én hoe je het overzichtelijk kunt houden. Met als resultaat meer ruimte en energie om de dingen te doen die je óók belangrijk vindt. Neem vrijblijvend contact op.
Professional organizing in huis
Bekijk het filmpje hieronder om een indruk te krijgen hoe het proces eruitziet en lees hoe we samen aan de slag gaan.
EEN DAG UIT HET LEVEN van Saskia
